افتتاح اولین بیمارستان هوشمند تک تخصصی ایران

جدیدترین مقالات

راه‌های ارتباط با مشاوران

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است

دسته‌بندی‌ها

افتتاح اولین بیمارستان هوشمند تک تخصصی ایران


همزمان با بریده شدن این ربات نخستین بیمارستان فوق تخصصی و هوشمند اورولوژی کشور به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار و ولادت حضرت زینب سلام الله علیها در مشهد به بهره‌برداری رسید و  با حضور مشاوری عالی وزیر ُ بنیانگذار ارولوژی نوین جناب دکتر سیم فروش  – رئیس سازمان نظام پزشکی جناب دکتر علیرضا صداقت  – جناب دکتر بصری رئیس جامعه ارولوژی – جناب دکتر دهقانی معاونت درمان دانشگاه به همراه سهامداران و میهمان ارجمند  برگزار شد .

در این بیمارستان تمام هوشمند با فراهم شدن همه تجهیزات مورد نیاز این رشته پزشکان متخصص و فوق تخصص در این مرکز به بیماران خدمات ارائه می‌دهند. بیمارستان شامل ۶۸ تخت هست که چهار تخت آن به آی سی یو اختصاص داده شده به ۶۴ عمومی ارلوژی است.


بنیانگذار اورولوژی نوین ایران هم در این مراسم با اشاره به اینکه قبل از انقلاب مردم از بسیاری از خدمات پزشکی محروم بودند و فقط در حوزه اورولوژی برای ۳ میلیون جمعیت ۱۵۰ اورولوژیست فعالیت داشتند گفت امروز برای جمعیت ۸۵ میلیون ایران بیش از ۱۵۰۰ جراح کلیه و اورولوژیست فعالیت می‌کند که دوره فوق تخصص خود را نیز گذرانده‌اند کمیت مقدم کیفیت و ما تونستیم یک در پزشکی کشور ایجاد بشه و الحمدالله الان کشور ما در منطقه در بسیاری از قسمت‌های پزشکی از جمله در منطقه تقریباً در بسیاری از مناطق اول هست.
برای ساخت این بیمارستان که ۲۴ ماه زمان برده در مجموع بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

برچسب‌ها :

بلاگ

اشتراک‌گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *